Procedura de soluționare a reclamațiilor clienților finali

Deranjamentele privind funcționarea serviciilor se anunță la serviciul de suport tehnic clienți la numerele de telefon 021 242 0392, 031 710 2220, 0733 999 090, disponibil de luni până vineri între orele 09-21 și sâmbătă între orele 09-16.

Reclamațiile se trimit prin următoarele modalități:

  • telefonic la numerele 021 242 0392, 031 710 2220, 0733 999 090 de luni până vineri între orele 09-21 și sâmbătă între orele 09-16
  • prin e-mail la adresa support [@] gemenii.ro
  • în scris prin depunere direct sau prin poștă la sediul central Gemenii Network din Bulevardul Ghica Tei nr. 137, sector 2, București, cod poștal 023705

Este necesar ca reclamația să conțină datele de identificare a clientului (nume, prenume, adresa de furnizare a serviciului, număr contract) precum și detaliile de contact ale acestuia (adresă, telefon, e-mail) la care dorește să primească răspunsul.

Orice reclamație trebuie depusă în termen de maxim 30 de zile de la producerea evenimentului reclamat, exceptând cazurile în care este prevăzut alt termen în contractul de servicii.

Termenul de soluționare a unei reclamații este de maxim 30 de zile de la înregistrarea acesteia. Pentru situații excepționale care presupun verificări complexe sau implicarea unor terțe persoane sau organizații, termenul de soluționare a reclamațiilor este de maxim 60 de zile.

Gemenii Network răspunde oricărei reclamații în termen de 30 de zile telefonic, în scris, prin e-mail sau prin oricare alte mijloace de comunicare. În cazul în care verificările impun prelungirea termenului de răspuns, cu cel mult 3 zile înainte de expirarea termenului initial clientul va fi contactat telefonic pentru a i se preciza stadiul de soluționare precum și noul termen de răspuns.

În caz de nesoluționare a reclamațiilor în termenele prevăzute mai sus, Furnizorul va acorda despăgubiri Clientului conform condițiilor contractuale.

Orice neînțelegere privind reclamația va fi soluționată amiabil, în caz contrar clientul poate face o plângere către Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) sau poate formula o acțiune în fața instanțelor judecătorești competente.